24 Eylül 2012 Pazartesi

Saçı ısıdan koruyan ürünler 1: Gliss Total Repair Thermo Protection

    Merhaba,saçı en çok yıpratan şeylerin başında şüphesiz saç kurutma makineleri,maşalar,saç düzleştiricileri geliyor.Saçımızı bu ürünlerin verdiği zarardan korumak için ise bazı ürünler kullanmak gerekiyor.Yurt dışında bunu çok iyi yapan,herkesin hayranlıkla bahsettiği Tresemme heat spray var ama o burada yok malesef,bende birkaç ısı koruyucu ürün var ve sizler için bu ürünlerle ilgili seri yazılar hazırlamak istedim,bu serinin ilk ürünü ise Gliss Total Repair Thermo Protection spray.
    Bu sprey saçı 220°C kadar olan sıcaklıklarda korumayı ve bakım yapmayı vaat ediyor.Ben saç düzleştirici ve maşa senede ancak bir iki kere kullanırım ama saç kurutma makinesi kışın mecburen kullanıyorum.
     Bu ürünü arkasında yazdığı gibi nemli saçıma uygulayıp kuruttum ancak bu ürün saçlarımı ağırlaştırdı,birbirine yapıştırdı,yağlı görünüm verdi,kuruttuktan sonra taranmaz hale geldi,vs.Yani sonuç olarak hiç memnun kalmadım,sanırım sprey şeklindeki bütün ısı koruyucularda bu saçları yapıştırma olayı var,ama bunda oldukça fazla,ürünün tek sevdiğim yanı ise spreyi kullanabilmek için kilit yapısının olması yani sprey başlığını açık duruma getirmediğiniz sürece kullanamıyorsunuz ve böylece bavulunuzda sızıntı yapmıyor. 
    Belki de saçlarım ince telli olduğu için ağır gelmiş olabilir ama ben şu ana kadar bu üründen memnun kalana hiç rastlamadım,denemek isterseniz bu ürün 200 ml ve 12 tl civarında bütün kozmetikçilerde satılıyor.
   Bir sonraki ısı koruyucu yazımda Dove Therapy Heat Defense var.
   Mutlu Kalın:)

2 yorum:

  1. Bundan bende kullanmıştım,temiz saça sıktıktan sonra hem yağlandırıyor hem yapıştırıyor. Hiç sevmedim bende:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle,kullanıyım bitsin bile diyemiyorum,çok kötü yapıyor saçı.

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...