17 Eylül 2012 Pazartesi

Watsons Kuru Şampuan

    Merhaba,Watsons kuru şampuanı son Watsons alışverişimde almıştım,kuru şampuanlar saçımızı yıkayacak vaktimiz olmadığında tam bir kurtarıcı,iyice çalkaladıktan sonra saçımıza püskürtür,biraz bekleyip taradıktan sonra şekil veririz ve saçlarımız ilk yıkadığımız günkü gibi olur...en azından Gratis'ten aldığım Girlz only kuru şampuanda öyleydi,saçımı hem tazeleyip hem dolgunluk veriyordu.
    Watsons kuru şampuanı uygun fiyatı ve  çok çeşidi olduğu için denemek istedim.Watsons ürünlerini çok severim ama bu kuru şampuan saçıma koku vermekten başka hiç bir şey yapmadı.Normalde püskürttüğünüzde saçınızı beyaz bir pudra kaplaması lazım,zaten saçımızdaki yağı alanda o pudra ama bunda o pudrayı göremedim,sadece saçınıza parfümlü bir sıvı püskürtüyorsunuz ve saçınız uygulamadan önceyle aynı kalıyor,bir kaç kere denedim belki iyi çalkalayamadım diye ama sonuç hep aynı oldu.
    Yine de denemek isterseniz bu ürün 150 ml ve 5,99 tl'ye Watsons'ta satılıyor.Ben Girlz Only kuru şampuanıma dönüyorum:)bu Gratis alışverişimde almayı unuttum,ama bir dahaki sefere kesinlikle alıcam.
  Sizin denediğiniz ve memnun kaldığınız bir kuru şampuan var mı?
  Mutlu Kalın:)

12 yorum:

  1. gratisin ürünü benim de favorim :) ben de watsonsun aynı kokulusunu kullandım, ve herkes sordu sen parfümünü mü değiştirdin diye o kadar güçlü kokusu var. ama malesef kuru şampuan olarak kötü :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı fikirde olmamıza sevindim:)dediğin gibi kuru şampuan değil de saç parfümü işlevi gören bir ürün:)

      Sil
  2. çoğunu denedim ama matrix in yeni çıkan ürünü kesinlikle en iyisi.
    benim gibi saçları hızla yağlanan herkese tavsiye ederim
    Kuru Şampuanlar

    YanıtlaSil
  3. saçı tamamen pudra kaplaması gerekmiyor aslında, hatta kaplamaması daha iyi etkisini göstermesi yeterli. ben sephora'nın kuru şampuanını kullanıyorum, kesinlikle saçımı bembeyaz yapmıyor ve her türlü yağlanmayı anında alıyor.

    YanıtlaSil
  4. merhaba beetlebum,tamamen kaplamıyor zaten,ya da saçımı bembeyaz yapmıyor ama watsons kuru şampuan tamamen parfüm gibi olup işe de yaramayınca,girlz only de gördüğüm o pudranın temizleme konusunda çok işe yaradığını düşünüyorum:)zaten bu amaçla bebek pudrası da kullanılıyor;)

    YanıtlaSil
  5. oriflame'in kuru şampuanını kullanıyordum ara ara ancak kokusu dayanılmaz bence.Watsons ve gratisin şampuanı dikkatimi çekmemiş nasılsa.Artık kötü kokmuyorsa gratis deneyebilirim.

    YanıtlaSil
  6. Oriflame'i hiç denemedim,kokusunu bimiyorum ama Gratis'in iki koku seçeneği var,ben pembeyi kullanıyorum,bir de mavisi var,umarım birini beğenirsin:)

    YanıtlaSil
  7. Bende almıştım bunu güzel kokudan başka pek bir etkisini görmedim maalesef :(

    YanıtlaSil
  8. Aynen canım,kuru şampuan adına hiç bir işe yaramıyor:(

    YanıtlaSil
  9. Ben de Kuru Şampuanlar güzel kokudan ibaret...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazıları sırf koku veriyor,o açıdan da kullanılabilir.

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...