2 Ekim 2012 Salı

Rossmann Alışverişi

  Haftasonu ilk kez Rossmann mağazasına gitme şansım oldu.Bu tip mağazalarda gezmeye zaten bayılan biri olarak burayı da çok sevdim ve birkaç parça bir şey aldım.
1.Hint Yağı ve Tatlı Badem Yağı:her hafta düzenli olarak yaptığım bir saç maskem var,ileride yazısını yazıcam,bu iki yağım bitmişti onları yeniledim.
2.Isana ballı ve sütlü sıvı sabun:Bu sıvı sabunun kokusu mükemmel,tam bir bal kokusu,Watsons'ın ballı sabununu kullanıyorum ama onun kokusu bu kadar belirgin değil,bu Lush'ın honey i washed the kids sabunu gibi kokuyor,mutlaka farklı çeşitlerini de alıcam.
3.Rival de Loop siyah göz kalemi:Çok duyduğum ve denemek istediğim bir markaydı,göz kalemi uygun olunca alıyım dedim.
4.Rival de Loop Rouge Powder allık:Açık pembe allık arayışındaydım,bu ürünü görünce denemek istedim,fişi attığım için fiyatı hatırlamıyorum ama 8,90 tl sanırım.
5.Rival de Loop mint oje:Mint ojelere zaten bayılıyorum yedek olarak aldım ama yapısı çok güzel.
6.Rossmann krepe tarağı:Bu tip tarakları krepe için değil de annemin saçını boyarken kullanıyorum,sadece 1 tl.
  Allığın yazısı çok yakında blogda,görüşmek üzere,
  Mutlu Kalın:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...